Ik ben er!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frederique - WaarBenJij.nu Ik ben er!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frederique - WaarBenJij.nu

Ik ben er!!!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frederique

02 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo Hallo,
jaja ik ben er , na een flink aantal uurtjes onderweg, poosje wachten in milaan, duurde eigenlijk helemaal niet lang, en nog een tussenlanding in lagos,(waar het overigens plensde!!!!!!!) hallo ik ben in africa!,,
uiteindelijk rond 23.15 aangekomen in Accra!

pfffff, de warmte sloeg ons heerlijk in het gezicht, kom ik aan met mn fleecejack en sjaal om haha..

alles was verder perfect geregeld, Fouzia (meisje van de organisatie daar) stond ons al op te wachten ..wij ons in een gammele taxi geladen en op weg naar ons hotel!
dacht onderweg ...niet teveel tegen die deur aanleunen anders weet ik gelijk hoe het asfalt voelt,, haha de taximeneer kreeg de deur niet echt op eenfatsoenlijke manier dicht,hmmm

nou ja, na 10 minuutjes ong in het hotelaangekomen...
onze zooi naar de kamer gebracht en onder de klamboe gedoken...
het is inmiddels 1 uur snachts en tis nogsteeds peentjes zweten!!

nou niet echt super geslapen maar ja dat krijg je he .. al die adrenaline die nog ronddoolt...

vanmorgen uurtje of 8 maar weer opgestaan, en eruit ..dwz uit die kamer t is toch altijd raar als je savonds aankomt.. ben altijd helemaal gedesorienteerd.. dus nu kan ik alles eens bij daglicht bekijken....

nou er loopt hier al van alles rond met van alles op het hooooooofd!! haha het hotel zit achter zon hek dus je ziet alleenmaar van alles op eenschaal ofzoiets langsgaan de persoon eronder is niet zichtbaar, maf gezicht...

vanmorgen van alles geregeld ...bustickets boodschappen maar t voornaamste eerst... naar de bank...
ben momenteel miljonair... wat een flappen ... maar kheb de helft eralweer van uitgegeven..scheelt weer een plaatsje in mn tas. haha

en nu iedereen ff latenweten dat ik nog steeds leef alhoewel ik welmoet zeggen dat ik me wel een beetje gammel en zweverig voel... vastde warmte...
oke lieve mensen ik laat t even voor wat t is,
morgenvroeg gaat de bus rond 6 uur in deochtend vertrekken.. enik zal blij zijn als ik echtop de plaats van bestemming ben...
dus vanaf morgen oh nee overmorgen meer avonturen vanuit ghana!!!!

jantine ..bedankt voor je lieve presents t was net sinterklaas en ik heb al erg gelachen ..haah nadat ik per ongeluk op dat poppetjes zn buik drukte haha en kga zo flink aande paaseitjes hoor.. heeel lief en de foto krijgt een leuk plaatsje
peet lief hoor dat muziekje had mn discman vergeten dus tkomt heel goed van pas dankje
en marielle enkevin ik ga me nog eenkeer erg verwennen met die maskertjes als ik tenminste eerst al het stof van me verwijderd heb,
dank voor de lieve kaart van de afdeling...
en wiekje noodpakket komt vast nog van pas kvoel me nu al uitgedroogd......
okay ben ik nog wat vergeten??? kweet t niet...
weet dat ik aan jullie denk en blijf mailen ...
dikke kus frederique

  • 02 Maart 2006 - 16:54

    Kevin En Mariëlle:

    Hoihoi zus,

    Fijn dat je goed bent aangekomen, en zo te horen heb je heerlijk weer (das wel even wat anders dan die sneeuw hier in dat koude kikkerlandje hè?) we hopen dat het vervolgstukje van je reis ook nog goed verloopt en we zijn benieuwd naar al je avonturen.

    Liefs Kevin en Mariëlle

  • 02 Maart 2006 - 17:55

    Dorien:

    Dus daar ishet wel lekker warm, nou, als je wat sneeuw nodig hebt, we sturen graag wat op, hier is het in overvloed. dan koel je misschien lekker af, ruilen voor wat warmte? Tot de volgende mail!
    liefs van je zusje

  • 02 Maart 2006 - 19:39

    Mama En Papa:

    lieve dochter,let op dat je niet echt gaat zweven want dan denken de ghanezen misschien iets vreemds.
    We hopen dat je je snel beter voelt.liefs en dikke kus van ons

  • 02 Maart 2006 - 19:40

    Mama En Papa:

    lieve dochter,let op dat je niet echt gaat zweven want dan denken de ghanezen misschien iets vreemds.
    We hopen dat je je snel beter voelt.liefs en dikke kus van ons

  • 03 Maart 2006 - 09:53

    Rieneke:

    Je bent er ! Nou ja, bijna. Ja die hitte is wel een hele overgang. Ik zweet nog elke dag na 4 maanden dus ik weet niet of dat ooit went. Drinken! Water bedoel ik dan.....
    Veel liefs, Rieneke

  • 03 Maart 2006 - 10:25

    Irene Harmsen:

    Hoi frederique,

    Leuk om wat van je te lezen.
    Prettig dat de reis zo goed verlopen is. Kun je nu al wennen aan de warmte. Hoe is het met je verkoudheid? Hopelijk lees ik gauw weer wat van je reis. Veel plezier en tot mails.

    groetjes Irene

  • 03 Maart 2006 - 21:15

    Fam Bunink:

    Hoi Fre,
    Fijn dat je goed aan bent gekomen!! Ik hoop dat je nu beter opknapt dan afgelopen dinsdag! Het zal wennen zijn, maar als ik de verhalen zo lees, valt het hopenlijk wel mee. We zijn benieuwd hoe het je zal vergaan en hoe de leefomgeving is op je werkstekkie...We denken aan je, zet hem op en veel succes. Dikke kus van Vera en Julia en liefs van Raymond en Mieke

  • 04 Maart 2006 - 16:29

    Henk Janny:

    Je bent er nog maar net en je hebt alweer ontzettend veel beleeft. Heb je daar een internet café of heb je je eigen lap-top mee.
    Leuke foto van jou en .....
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Frederique

4 maandjes vrijwilligerswerk in africa, GHANA!!!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 25782

Voorgaande reizen:

01 Maart 2006 - 01 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: