emailadres - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frederique - WaarBenJij.nu emailadres - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frederique - WaarBenJij.nu

emailadres

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frederique

02 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

oh nog ff dit,,\\\

wil iedereen please even eenberichtje al is t maar een woordje naar mn emailadres sturendan heb ik de adressen daar.. had ik niet gedaan ...domdom ...hihi\

dus naar frederiqueinafrica@yahoo.com

doeg
bedankt x
fre

• 03 Maart 2006 - 20:27

Esther En Daniel:

lieve ursela en stand-in vrouw,leuk om wat van je te horen!!wel raar om te lezen want opeens ben je heel ver weg...snik!we missen je!heel veel plezier.motto voor de komende tijd:een blackie black is lang niet gek!liefs clivia

• 03 Maart 2006 - 20:38

Monique Koridon:

Hai frederique, wat fantatisch om te lezen dat je dit avontuur weer bent aangegaan. Echt super, helaas is het er niet meer van gekomen om elkaar tussentijds te zien maar bij terugkeer uit ghana maken we zeker een afspraak om eens ff bij te beppen.
    Ik lees graag de berichten op de website tot mails dan maar groet monique