laatste dagje tamale! - Reisverslag uit Longyearbyen, Spitsbergen van Frederique - WaarBenJij.nu laatste dagje tamale! - Reisverslag uit Longyearbyen, Spitsbergen van Frederique - WaarBenJij.nu

laatste dagje tamale!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frederique

13 Juni 2006 | Spitsbergen, Longyearbyen

lieve allemaal,

helaas helaas zit mijn laatste dagje tamale erop,ik ga morgen vertrekken en heb er wel een beetje moeite mee hoor, vermaak me nog veel te goed en moet alle kindjes achterlaten :( en alle tamalemensen die ik heb ontmoet,jammer jammer...!
ik ga morgenochtend vroeg met de bus richting kumasi en vandaar uit verder bekijken , kga samen met sanne andere vrijwilliger reizen dus geen zorgen... kben niet alleen!
mail binnenkort meer, heb nog zoveel dingen gedaan en geen tijd gehad om te mailen..
time flies when you're having fun!!!!
dus tot de volgende mail...
liefs fre

• 13 Juni 2006 - 17:01

Isabel:

Hi Fre!
    Ja, dat gevoel ken ik maar al te goed! Afscheid nemen is zo moeilijk! Heb je nog een feestje vanaaf? Ga je dan eindelijk een keertje dansen? Zal Layla leuk vinden, en misschien danst Nazib dan wel mee ;) En als het helemaal goed gaat, kun je het danstalent van Jawad en Ashraf ook nog eens aanschouwen... Haha, doe ze de groeten daar, en voor jou natuurlijk heel veel plezier op reis!
    Liefs xxx Isabel

• 13 Juni 2006 - 17:05

Lammy:

hoi. vandaag je kaart gelezen. wens je een paar fijne weken en goede terugreis naar huis.tot gauw in meppel. groeten Lammy

• 13 Juni 2006 - 18:47

Dorien:

hoi zus! dus het zit er bijna op, tja, aan alle leuke dingen komt een eindee(al waren niet alle dingen leuk, maar de leuke dingen compenseren het wel!) Ik wens je nog veel plezier met je rondreis, zal naar je zwaaien vanuit de lucht? geen idee of ik over afrika vlieg haha, maar toch hard zwaaien! tot 9 juli~!
    liefs van je zusje

• 13 Juni 2006 - 19:21

Kevin En Mariëlle:

Hoi zussie, afscheid nemen is nooit leuk, maar de leuke (en misschien ook wel minder leuke) dingen blijven je altijd bij. Maar hoewel jij het moeilijk vindt om afscheid te nemen vinden wij het wel erg leuk dat je weer terug komt hoor! Zet je feestmuts maar op als je landt want een 30 jarig "jubileum" van je zwager is wel een feestje waard natuurlijk haha!

Liefs en tot gauw, Kevin en Mariëlle

• 13 Juni 2006 - 20:22

Bontje:

Ha die Frederique,
    ik begrijp dat het voor jou best moeilijk zal zijn om afscheid van alles in tamale te nemen, toch zijn wij natuurlijk wel erg blij je straks weer te zien en al je verhalen te mogen horen.Ik wens je nog een hele fijne reis, geniet er nog even van. Groetjes Bontje

• 14 Juni 2006 - 09:01

Henk En Janny:

Hallo Frederique.
    Een half jaar weg. Wat lijkt dat een lange tijd en nu is het alweer bijna voorbij. Geniet nog even van je "vakantie". En wat een fijn vooruitzicht is, Nederland en vooral Zwartsluis is heel mooi. Tot ziens en een goede reis.

• 14 Juni 2006 - 15:43

Rieneke:

Goede reis!

• 14 Juni 2006 - 17:01

Herman & Martha:

Hai fre,

geniet van je vakantie!! Die heb je wel verdient!! Tot ziens in Zwartsluis!!

groetjes
    Oom Herman en
    Tante Martha

• 14 Juni 2006 - 20:11

André, Sandra & Niels:

Lieve Fré, We wensen je heel veel plezier met het rondreizen. Geniet ervan en tot gauw! Niels kan ook niet wachten om met je kennis te maken. Liefs