een slechte week achter de rug..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frederique - WaarBenJij.nu een slechte week achter de rug..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frederique - WaarBenJij.nu

een slechte week achter de rug.....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frederique

04 April 2006 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

sorry sorry ..tis even geleden dat ik een berichtje achterliet op de site maar dat had zo zn reden...

ik eindigde vorige week met t ors verhaal,....
maar ben dus flink ziek geworden en heb uiteindelijk in t ziekenhuis gelegen met malaria...heb me flink beroerd gevoeld en wilde t liefst naar huis ik zal er verder niet over uitwijden want dan wordt t een beetje deprimerend allemaal(ik vertel er thuis nog wel es over)
....maar inmiddels gaat t beter met me ...voel me nog wat slapjes en moet weer helemaal wennen aan de enorme hitte... maar ik ga er nog een keer voor, heb erg veel gehad aan alle lieve mensen hier,(vrijwillers maar ook ghanezen) die van alles voor me deden en er gewoon voor me waren en hoop dat t vanaf dit moment allemaal erg leuk gaat worden in ghana...!

Ben gisteravond bij mn nieuwe gastgezin ingetrokken ..ken ze verder nog niet maar dat komt nog wel..heb er nu even de energie niet voor ...t schijnt een erg leuk gezin te zijn..
Coene de jongen die er voor mij zat had t er erg naar zn zin en leert de kindjes allemaal leuke woordjes... dus ze schreeuwen nu al doei! maar donder op komt binnenkort denk ik !haha!

mn tijd is op ...volgende keer weer erg leuke verhalen hoop ik.. ik ga as donderdag weg voor een paar dagen naar kintampo.. naar t handinhandproject en watervallen en weet ik veel wat meer... dus ik mail na t weekend...!

leuke reacties van jullie...

gaat alles verder goed op de afdeling... kmis de luxe wel hoor van t werken in meppel maar dat komt wel weer..

oh en ik heb besloten om te stoppen in t ziekenhuis en ga als t goed is volgende week al beginnen in het weeshuis...
ik vond t allemaal erg indrukwekkend wat ik gezien heb in t ziekenhuis maar tdoet erg veel met me en ik wil ook graag dat ik met leuke herinneringen terugkom vanuit ghana..
en zeker na wat er de laatste paar weken allemaal gebeurd is leek me dit de beste beslissing.

oke tot volgende keer..
liefs
frederique

  • 04 April 2006 - 15:51

    Rieneke:

    Lieve Frederique,
    Wat shit zeg dat je zelf kwam te liggen waar je juist iets wilde doen. En dan ziek zijn als je alleen bent lijkt me echt verschrikkelijk. Ik hoop echt dat het vanaf nu beter gaat zowel je gezondheid als gastgezin. Houd je taai! Liefs, Rieneke

  • 04 April 2006 - 16:08

    Dorien:

    Gelukkig gaat het nu allemaal weer beter! Zorg maar dat je de rest van je verblijf een leuke tijd hebt!
    nog een tip : www.merlijninghana.waarbenjij.nu moet je even bij de fotos kijken want....tromgeroffel...jij staat ook bij de fotos!
    liefs van je zusje

  • 04 April 2006 - 16:33

    Lammy:

    Nou, Frederique wat doe je allemaal. Jasses. Je gaat nu genieten hoor de komende tijd.Lekker naar de waterfalss en veel werkplezier in het weeshuis.Kijk wel uit naat je verhalen. Groetjes,Lammy

  • 04 April 2006 - 16:53

    Eric:

    Hey Frederique,
    Dat is mooi klote zeg, hoop dat je verder een leuke tijd tegemoed gaat daaro!Beterschap
    Groetjes Eric

  • 04 April 2006 - 17:01

    O.Piet,t.Henny.:

    Hoi nichie,
    Dat was ff schrikken, na een al heftige dag, ons huis opgeleverd, een begrafenis, gezellig op verjaarsvisite, en dan..Frederique in t ziekenhuis. Blij te horen dat het beter gaat, jammer dat we niet ff om het hoeje konden kijken, maar in gedachten wel hoor. We hopen dat je nu verder alleen kan genieten, hartelijke groeten en liefs.

  • 04 April 2006 - 18:58

    Kevin En Mariëlle:

    Dag lief zusje, wat fijn dat het al weer een beetje beter met je gaat, en ik vond het erg fijn even met je gesproken te hebben zaterdag. Doe het nog wel een beetje rustig aan, maar begin vanaf nu ook zeker maar met genieten. En we denken dat je een hele verstandige beslissing hebt gemaat door niet meer naar het ziekenhuis maar naar het weeshuis te gaan.
    Een hele dikke kus van ons!

  • 04 April 2006 - 20:17

    Thuisfront:

    dear dochter
    ons niet weer zo laten schrikken hoor.
    jammer dat we niet even bij je konden zijn,maar we hadden goede vervangers.BEDANK ZE OOK NAMENS ONS!!!!!!!
    liefs ons.

  • 05 April 2006 - 08:17

    Jenny:

    Frè, je bent een echte diesel, langzame start met soms een heftige rookpliuim, maar goed op gang, niet meer te stoppen, succes!!!
    een dikke knuffel.Jenny

  • 05 April 2006 - 10:48

    Petra B:

    Lieve Fre,
    Weer een berichtje van je, fijn!!!! Doe rustig aan, geniet van alles wat je ziet en meemaakt! Ik hoop dat je je nu goed blijft voelen!
    Liefs Petra

  • 05 April 2006 - 12:17

    Bontje:

    Wat vreselijk sneu voor je Frederique dat je dat nu moest doormaken. Je zult je nu ook nog wel een poos slapjes voelen. Toch hoop ik dat het de komende weken alleen maar leuker gaat worden en dat je volop gaat genieten.

  • 05 April 2006 - 16:04

    Nynke:

    He Frederique, echt balen hoor dat je daar nu ziek moest worden, ga maar lekker genieten nu, tot horens.

  • 05 April 2006 - 17:29

    André En Sandra:

    Lieve Fré,

    Gelukkig gaat het weer wat beter met je!
    Jemig wel schrikken zeg!
    We hopen dat je het super naar je zin zult hebben in je nieuwe gastgezin en dat je nu de leuke en mooie kant van Ghana kan gaan ontdekken.
    Veel plezier en geniet ervan!!
    Veel liefs,
    André en Sandra

  • 05 April 2006 - 17:52

    Esther Verdonk:

    Hoi frederique,
    Dat is even schrikken zeg!! Petra is nu bij me aan t eten en vertelde jouw verhaal. Dus daarom gelijk even gekeken op je site. Ik hoop voor je dat je weer kunt gaan genieten en dat je voldoende bent opgeknapt. Houd jezelf in de gaten hè!! Succes!! groetjes Esther

  • 05 April 2006 - 18:41

    Mieke:

    Lieve Fre,
    nou, hoest nou met jou? Je laat me wel schrikken zeg, lig je daar met malaria..Nu proberen weer wat op te knappen zeg.. Ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen in je nieuwe gezin en dat je even de tijd krijgt om wat bij te komen van al je belevenissen en alle andere gebeurtenissen. Ik hoop dat het wat rustiger is in het weeshuis en dat je hier ook van kan gaan genieten. Wij willen je veel plezier toewensen bij de watervallen, kijk goed uit en maak er nog een mooie tijd van! Dikke knuffel en kus van vera en julia en veel liefs van raymond en mieke

  • 05 April 2006 - 20:09

    Oom Lammert En Tante Aly:

    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat en een nieuw gastgezin en werk in het weeshuis. Het lijkt ons prachtig om daar te werken. Rustig aan. Pas goed op jezelf.Alles komt goed.Hartelijke groeten en veel liefs van ons.

  • 06 April 2006 - 12:35

    Irene:

    Hoie,
    Hopelijk voel je je weer wat beter. Niet meer van die rare ziektes oppakken hoor. We willen je graag weer heelhuids op de afdeling zien. Bevalt je nieuwe gastgezin? Veel plezier bij alles wat je gaat zien de komende tijd. We lezen hopelijk gauw weer wat van je. groetjes

  • 06 April 2006 - 15:19

    Aad En Loes:

    Dat was even goed schrikken zeg! Marielle heeft ons op de hoogte gehouden.We zijn blij dat je weer op de been bent. In een weeshuis zal het wel iets"gezelliger"zijn, dan in een ziekenhuis.Veel plezier met de kindjes daar!
    Groetjes uit Delft

  • 06 April 2006 - 17:57

    Liesbeth:

    Wat een pech allemaalzeg, Nou wij moeten hard werken hier in het ziekenhuis, de nieuw kinderarts is begonnen en meteen alweer 2 dagen op scholing, het nieuwe hoofd begint per 1 mei, en wij wachten op je echte verhalen als je weer terug bent. In het weeshuis kan het ook nog wel eens tegenvallen hoor!!! In oeganda hadden ze daar ook alleen maar een luier om en lagen de hele dag in bed. Maar veel succes en ik hoop dat het daar wat beter is, en dat je daar wat meer kan doen,

  • 07 April 2006 - 14:46

    Wike:

    Hey frederiekje!!
    Wat lees ik nu weer allemaal, ik hoorde het eerst van bontje op de afdeling, kon ff niet in de comp komen.
    Ik hoop dat het snel beter met je gaat.

    Liefs wike

  • 08 April 2006 - 16:39

    Gre En Evert:

    nu weer proberen:'kon m'n reactie niet kwijt naar jouw toe . 'lag aan m'n comp. Hetzelfde met de site van rieneke. Sinds vandaag is het weer in orde. van hieruit wensen we jouw nog een een . goeie maar ook een fijne tijd toe in Ghana . Het is niet leuk om zo te starten in dat land GHaMaNa ....Ghana !! Hier is alles goed en gezond maar zien uit naar wat warmer weer. grt. uit carm.st. BM

  • 12 April 2006 - 11:24

    Fam. Bunink:

    Hallo Fre,
    hoe gaat het ermee? Heb je al andfer werk en hoe is het in je nieuwe gezinnetje? De tijd vliegt nu voorbij, alleen weet ik niet of dat ook voor jou geldt natuurlijk. Hier alles goed, gaat zo weer regenen volgens mij. We hebben 1 dag mooi weer en dan weer een bad-day.. We maken hier niet zoveel mee, misschien maar goed ook! We mailen gauw weer, hou je taai, kus van ons alle 4

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Frederique

4 maandjes vrijwilligerswerk in africa, GHANA!!!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 25778

Voorgaande reizen:

01 Maart 2006 - 01 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: