fotoooooooooooooooooooos!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frederique - WaarBenJij.nu fotoooooooooooooooooooos!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frederique - WaarBenJij.nu

fotoooooooooooooooooooos!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frederique

21 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

ello ello allemaal,

ik doe echt ernstig mn best om fotos te plaatsten maar t gaat op ghanese topsnelheid en t scheelt dat ik zelf ook erg handig ben met computers.. nou ja in ieder geval een paar dan...
in juli volgen er meer...( en ik probeer t heus nog es hoor)

mn weekendje mole!
zoals ik al zei de kaartjes halen was al een belevenis op zich... wat een enorme chaos op t busstation maar de kaartjes cq blokjes haddenwe zo en ik kreeg speciaal van meneer blokje 7 want DAT was echt de beste plaats en omdat ik al zo vroeg naar t busstation was gekomen ...haha
smiddags half een zou de bus vertrekken... maar dat werd dus half drie.. ook goed er is toch genoeg te zien...
uiteindelijk toch vertrokken.. echt je rijdt tamale uit en je hebt een ander beeld van ghana.. werkelijk prachtig.... rieten hutjes mensen lopen langs de weg ..verkopen alles cool water.... minigedroogde visjes... frisdrankjes gevulde bananebladeren.. etc etc... wat je wil....
en in de bus werd ook t nodige vee meegenomen kippen en geiten krijgen ook een plaatsje erg lachwekkend... en de bus zat goed vol... lekker warm en geurig... zo op de hete middag...
uiteindelijk om een uur of 9 in mole aangekomen... tja en het laatste uur vond de chauffeur t best nodig om 2 keer pauze te nemen... moest vast bidden en eten enzo... pffffff lekker heet in de busmet de raampjes dicht...
afijn
aangekomen heerlijke frietjes gegeten en naar onze kingsize bedjes gegaan..
moesten de volgende ochtend al vroeg op voor olifanten jacht..

7 uur was de walking safari...
maar frederique stond kwart voor zes al buiten te koekeloeren... echt super en wat een verschil met viesvies tamale heerlijke rust.... frisse lucht en jawel olifanten bij de drinkplaats...
super toch zo wil je wel wakker worden...
tijdens de walking safari eigenlijk alleen maar olifanten en wat hertachtige beesten gezien.. maar ja ..ik ben toch al verpest cq verwend in kenia en tanzania ..maar t blijft toch geweldig om die olifanten te zien...
daarna na ongeveer 2 uur terug gegaan en tja er zat niets anders op dan naar t zwembad te gaan.. vervelend!
heerlijk verfrissend maar ook erg ranzig water.... niet nadenken...gewoon doorzwemmen.....

goh de tijd is alweer op ..ga morgen weer verder....
doeidoei..
x frederique

  • 21 Maart 2006 - 17:43

    Wike:

    alleen maar olifantie en wat hertachtige beesten gezien??? ALLEEN MAAR??????? haha, die heb ik nog nooit zo zien lopen hoor, hihi.
    Maar ik begrijp wat je bedoelt. Maar het blijft toch altijd apart om te zien toch?

    have fun, in het heerlijke zwembadje, hihi.

    greetz uit drenthe

  • 21 Maart 2006 - 18:31

    Anke (::

    Erg leuk die foto's en om jou weer ff te zien!!Geniet ervan!

  • 22 Maart 2006 - 10:18

    Mieke:

    Wat ontzettend leuk die fotoooooos!!!Geweldig om er wat te zien. Gaaf met die olifanten! Ik zou graag een keer bij je langs komen, wat leuk ook die foto's van de bevolking. Best heel vreemd,zo ziet men foto's in boeken en vreemd idee dat jij daar nu bent zeg.. Die huizen en je woonwijk, goh fre,kom maar gauw weer terug in juli! we missen je wel een beetje. Vera zegt nog vaak: frederique is in Afrika, ga ik ook heen..Tot de volgende mail,kus van ons allemaal

  • 22 Maart 2006 - 15:53

    Jantientje:

    he fredje,

    wat leuk om die foto's te zien, het is echt zo herkenbaar allemaal! En hoe vond je natuurpark mole?mooi he? en wa veel olifanten heb je gezien toppie! Nou ga zo door ik lees je mailtjesaltijd maar heb weinig tergug te mailen,beleef niet zoveel!!!
    knuffel akua

  • 22 Maart 2006 - 18:38

    Herman En Martha:

    Wij vinden het fijn zoveel van je te horen en dat het goed met je gaat!!! en onze vraag is heb je daar een adres waar je post kunt ontvangen?? (wij hebben namelijk ook niet zoveel verstand van computers ;) )
    groetjes van je Ome Herman en Tante Martha

  • 22 Maart 2006 - 23:02

    Ons:

    doe wat je hart je ingeeft.Liefs ons

  • 23 Maart 2006 - 11:19

    Liesbeth De Groot:

    Leuk om al je verhalen en foto´s te lezen. Ik herken er veel van van toen wij nog in oeganda woonden. Heb nog maar veel plezier, want je wwet het time flys!!! Morgen moet ik weer werken dan neem ik je papieren weer mee. Groet Liesbeth.

  • 23 Maart 2006 - 12:19

    Bontje:

    Wat leuk om die foto's te zien. Volgens mij moet je niet al te kritisch kijken naar het eten koken, gewoon maar lekker opeten. Als ik die foto zie dan krijg ik al de kriebels. Die van je buurmeisje is trouwens echt superschattig, zou je toch zo mee nemen in je rugzakje...

  • 23 Maart 2006 - 17:16

    Kevin En Mariëlle:

    We zijn best een beetje jaloers hoor! Leuk die baboons! Wij gaan in juli een andere variant van onze verwanten ontmoeten, de Oerang Oetans, ben benieuwd. Heb je al een leuk maskertje gezien, of een schaakspelletje? En je buurmeisje is idd een dotje, wat een snoepie zeg! Leuk om die foto uit te vergroten. Veel plezier nog en liefs van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Frederique

4 maandjes vrijwilligerswerk in africa, GHANA!!!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 25780

Voorgaande reizen:

01 Maart 2006 - 01 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: